Glenn Rune Startet 16.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 16.Mars.2021 Jeg har kjøpt en Yamarin 76 DC, -09. Jeg ønsker å ha en varmekilde i denne. Er det noen som har noen tips til hvor kraftig varmer jeg trenger? Det står et Wallas kokeapparat i båten, så kanskje det er mest praktisk med en Wallas varmer? Eller er det like greit med noe annet? Jeg har forstått det slik at røropplegg/kanaler ligger i klart i båten som standard. Lar det seg gjøre å montere varmer selv, selv om man ikke er spesielt fingernem? Har vært i kontakt med noen verksteder, men de har mye å gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 17.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2021 (redigert) Har idag en Wallas 1800 Sail... syntes den varmer ok, men vurderer en større varmer. Spørs litt hva behovet ditt er....liten lunk på sensommerkvelder, eller litt skikkelig varme utover høsten. Varmeviftelokk er også en grei løsning for en lunk når du sitter i sofaen :) Wallas er jo enklere å montere enn feks Eber / Webasto, spes hvis mye ligger klart. Jeg monterte selv i en snekke jeg hadde, men er litt fingernem :) Redigert 17.Mars.2021 av Jangul (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Glenn Rune Svart 28.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2021 Mange takk for svar, Jangul! Det er først og fremst viktigst med litt lunk. Sånn sett er kanskje varmeviftelokk noe å prøve, ja. Er det i en 76 dc du har en wallas 1800? Vet du om det er greit å montere et varmeviftelokk selv på en Wallas koketopp fra 2009? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.