Jump to content

Hvilken varmer til Yamarin 76 DC -09?

Glenn Rune

Recommended Posts

Jeg har kjøpt en Yamarin 76 DC, -09. Jeg ønsker å ha en varmekilde i denne. Er det noen som har noen tips til hvor kraftig varmer jeg trenger? Det står et Wallas kokeapparat i båten, så kanskje det er mest praktisk med en Wallas varmer? Eller er det like greit med noe annet?

Jeg har forstått det slik at røropplegg/kanaler ligger i klart i båten som standard. Lar det seg gjøre å montere varmer selv, selv om man ikke er spesielt fingernem? Har vært i kontakt med noen verksteder, men de har mye å gjøre. 

Har idag en Wallas 1800 Sail... syntes den varmer ok, men vurderer en større varmer. Spørs litt hva behovet ditt er....liten lunk på sensommerkvelder, eller litt skikkelig varme utover høsten. Varmeviftelokk er også en grei løsning for en lunk når du sitter i sofaen :) Wallas er jo enklere å montere enn feks Eber / Webasto, spes hvis mye ligger klart. Jeg monterte selv i en snekke jeg hadde, men er litt fingernem :)

Redigert av Jangul (see edit history)
  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...