kjma Svart 3.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2004 I dag kom radioen. Det eneste problemet er at jeg trodde de ble levert 2 stk i pakken, det ble de ikke, så nå har jeg 1 stk radio. Har akkurat tatt mot til meg, (og fått tillatelse av Admiralinnen), og bestilt 1 stk til. Denne gangen prøver jeg fra en annen aktør i USA. Det blir spennende å se hvor lang tid det tar denne gangen. Fortsatt godt nytt år til alle sammen. Geir Er det slik å fostå at denne pakken fra Boatfix brukte et halvt år på turen over? Hvilken sende metode/speditør ble i dette tilfellet brukt? Sitér dette innlegget Link to post
Geir Svart 4.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2004 Er det slik å fostå at denne pakken fra Boatfix brukte et halvt år på turen over? Hvilken sende metode/speditør ble i dette tilfellet brukt? Neida, selve transporttiden var grei. Den ble sendt fra USA 19 desember. Problemet var at Boatfix hadde denne i "back order" hos sin leverandør. Jeg ble trekt på Visakortet i Juni, har purret skriftlig 29 ganger (pr. mail) Fått 2 svar tilbake, (hvor det sto at radioen sto i rest, og at den ville nok komme en gang......) Som du skjønner, jeg har ikke akkurat gode :confused: erfaringer med Boatfix. Geir Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.