Oliverkim Startet 17.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2021 Hei. Jeg har en Johnson GT 2001 mod. Jeg skal montere på ratt og speed på den. Hva må jeg gjøre/kjøpe for å få dette til. Altså til motoren. Gjerne bilder eller link settes meget stor pris på. Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 18.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2021 Se om du finner noe her https://www.marineengine.com/parts/johnson-evinrude-accessories/index.php?year=2001-2004&model=9.9%2F15hp+(2+Stroke)+1993-current&yid=60913&mid=60934 Hvis du er usikker på hva du trenger, ville jeg bestilt hos en lokal forhandler, eller f.eks Ravns Garasje... Sitér dette innlegget Link to post
Oliverkim Svart 18.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2021 Flott der kan jeg kikke litt.. Tusen takk.. Sitér dette innlegget Link to post
Teresa Svart 19.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2021 Er ikke kjent med den aktuelle motoren, men det lønner det seg sjeldent om man må kjøpe et såkalt "conversion kit" til påhengsmotorer med rorkult. Om det er tilfellet bør en heller vurdere å selge motor, og evt. kjøpe en med fjernstyring på finn.no Sitér dette innlegget Link to post
Anabelle Svart 21.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2023 Kan det stemme at det er nok å kjøpe C14 kabler, eller trengs noen braketter? Har spurt et par forhandlere uten å få tydelige svar. Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.