Torsen67 Svart Onsdag 22:49 Link til dette innlegget Svart Onsdag 22:49 Hvordan løste dette seg? Sliter med det samme.. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart Torsdag 07:38 Link til dette innlegget Svart Torsdag 07:38 Hammer og rustløser. Til slutt må noe gi seg. Slå langs røret mot brakettene. Aluminium kan sette seg sykt godt fast, men med mye makt og litt flaks får du det fra hverandre uten å ødelegge noe. Og om alt skjærer seg så har Maritim nye deler... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
-morten- Svart Torsdag 07:59 Link til dette innlegget Svart Torsdag 07:59 Jeg hadde tanktrøbbel med forrige båt som hadde alutank. der var det jo til alt overmål stjerneskruer på mannlokket. Konstruktøren burde hatt seg en på kjeften!! men rustløser og endeløs banking med slagskrujern ble løsningen. pakkningene var smuldra nesten opp. jeg kjøpte rustfrie sekskantskruer, så det er håp for nestemann som skal opp med mannlokket. bytta alle pakninger. Det var mye grums på tanken ja! Hadde jeg fått den ut uten å skjære opp dørken, hadde jeg bytta til plasttank Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
JRK Svart Torsdag 10:02 Link til dette innlegget Svart Torsdag 10:02 Det er feil at alle bortfester kan løsnes. Tidligere var det vanlig at delene var presset sammen og på stolsøyler er dette fortsatt vanlig. Tror du rette og slett må bruke en hydraulisk presse for å eventuelt løsne den øverste delen. Så får du slipe ned nok materiale for å få den på igjen. Så kan du jo sette en liten hendel på gjennomføringen, for å låse bordet til søylen Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart Torsdag 19:23 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Torsdag 19:23 Jeg fikk ikke løsnet det,satt dønn fast.Kjøpte en bordsøyle med kon i vær ende. Men må fortsatt løsne foten fra gulvet,så tungvint løsning. så ser etter en bedre løsning.. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart Torsdag 21:17 Link til dette innlegget Svart Torsdag 21:17 Torsen67 skrev for 22 timer siden: Hvordan løste dette seg? Sliter med det samme.. Har du prøvd å banne høyere? Hjelper ofte. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.