Jump to content

Ford sabb 2401e er veldig tungstartet

acepol86

Recommended Posts

Jeg sliter med å få start på den, er det gløding på denne motor? Jeg har tidligere bare satt gassen i halv stilling og vridd om nøkkel. Men er veldig tungstartet hvis den har stått en stund. Så lurer på om hvor evt gløding sitter og hvordan den ser ut. Del gjerne med bilder.  Og hvor får man kjøpt oljefilter og diesel filter og dynamoreim da denne skriker og at jeg må gi full gass føre dynamoen får signaler. 

A8B8669A-ADEB-4D5B-8666-80130D283338.png

Den har glødeplugger, og den er svært følsom på glødingen. Min var håpløs å starte om en av fire plugger var defekte. For å komme til pluggene må innsugsmanifoilen av. Et pluss var at Biltema hadde plugger, så de var i det minste rimelige...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
acepol86 skrev for 16 timer siden:

Og hvor får man kjøpt oljefilter og diesel filter og dynamoreim da denne skriker og at jeg må gi full gass føre dynamoen får signaler

Er det lenge siden dyser og ventilklaring er sjekket?

her er manualer til motoren

Vil tro at Øknomideler har det meste.

69 10 23 00

E-post: post@okonomi-deler.no
Postadresse
Økonomi-deler AS
PB 70
1713 Grålum

Besøksadresse
Ringtunveien 3
1712 Grålum
Bjørnstad Industriområde, Sarpsborg

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...