Vendla Startet 19.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 19.Mars.2021 Jeg er på jakt etter en 5" V-bånd klemme til å holde sammen flensene på eksosrør til en Caterpillar motor. Noen her som vet hvor jeg kan få tak i den dimensjonen i Oslo området eller på nett? Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 19.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2021 (redigert) Jeg ville kanskje sjekket med Vangbo AS på Skjetten www.vangbo.no Redigert 19.Mars.2021 av Javi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Vendla Svart 19.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2021 Takk. Sjekket men de har ikke så stor. Sitér dette innlegget Link to post
Traale Svart 19.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2021 (redigert) Sånne burde alle seriøse slange verksteder ha. Kjøpte her i Bergen hos NOSO som har alt innen slanger, klemmer og rørdeler. De kan helt sikkert sende, hvis de har typen. Redigert 19.Mars.2021 av Traale Feilskrevet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 19.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2021 Maritim hadde 6" som bestillingsvare ifjor. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Hulda Svart 19.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2021 (redigert) Har kjøpt hos TESS, Moss. Ser nøyere etter, var ikke den profilen. Men CAT er vel fremdeles i Brobekkveien, også på Moss Syd, rett før TESS. Nå under navnet PON. Redigert 19.Mars.2021 av Hulda (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Vendla Svart 20.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2021 Takk for svar, jeg sjekker Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.