Hedwig
Hva vil du oppnå og hva mener du egentlig med denne tråden?
Denne pandemien har rammet alle, men en del har blitt rammet langt hardere enn andre. Forstår godt om noen utsetter bestillinger lengst mulig for å redusere økonomisk usikkerhet.
Antagelig viktigere å ha mat til familien enn at båten er på vannet i mars.
Jo mer vedlikehold man kan gjøre selv, jo bedre. Er også mange, vi hører også til blant dem, som neppe kunne tatt seg råd til båt om man ikke gjorde det meste selv.
Plutselig finner kanskje noen ut midt i vedlikeholdet at de ikke klarer noe og må skaffe hjelp.
Andre kjenner kanskje ikke til at det kan være lang ventetid her. Fra andre steder er man vant til at man ringer mandag og kan hente ferdig fikset før fredag. Da lærer de noe til neste gang.
Dette synes jeg var lite sympatisk. Hjelp heller andre. Og hvis noen har planlagt dårlig, så får du heller tipse dem om bedre planlegging neste gang.
Har stort sett vært flink til å planlegge med båt, men jeg har møtt opp på tur til fjellhytte med trillekoffert og plutselig blitt oppmerksom på at det ikke var vei helt frem gitt. Så jeg skal ikke kaste sten på andre. Det tror jeg gjelder de fleste, vi gjør alle feil i blant. Også med planlegging.