Jump to content

Edit History

Miller Time

Miller Time

Takk for utfyllende svar og erfaringer. ??

Jeg har hatt akselanoder på, men disse har en tendens til å krympe og løsne, selv om jeg festet slangeklemmer på hver side av anoden...
Hvorfor må man bruke de børstene? Kan man ikke montere en forbindelse mellom aksel og motor som på bildet her (Ikke min motor) ettersom de store anodene på undersiden av båten min (Princess) er koblet til jordingsledningen på girkassen, motoren, bukk, ror osv?

Hva slags skilletrafo har du satt inn Nordan Family 27?

75043567-9434-430C-B518-21AF541012FF.jpeg

Miller Time

Miller Time

Jeg har hatt akselanoder på, men disse har en tendens til å krympe og løsne, selv om jeg festet slangeklemmer på hver side av anoden...
Hvorfor må man bruke de børstene? Kan man ikke montere en forbindelse mellom aksel og motor som på bildet her (Ikke min motor) ettersom de store anodene på undersiden av båten min (Princess) er koblet til jordingsledningen på girkassen og motoren?

Miller Time

Miller Time

Hvorfor må man bruke de børstene? Kan man ikke montere en forbindelse mellom aksel og motor som på bildet her (Ikke min motor) ettersom de store anodene på undersiden av båten min (Princess) er koblet til jordingsledningen på girkassen og motoren?

Miller Time

Miller Time

Hvorfor må man bruke de børstene? Kan man ikke montere en forbindelse mellom aksel og motor (som på bildet her (Ikke min motor)) ettersom de store anodene på undersiden av båten min (Princess) er koblet til jordingsledningen på girkassen og motoren?

Miller Time

Miller Time

Jeg har hatt aksekanoder på hvert år, men disse har en tendens til å krympe og løsne, selv om jeg festet slangeklemmer på hver side av anoden...
Hvorfor må man bruke de børstene? Kan man ikke montere en forbindelse mellom aksel og motor (som på bildet her (Ikke min motor))

ettersom de store anodene på undersiden av båten min (Princess) er koblet til jordingsledningen på girkassen (motoren)?

Miller Time

Miller Time

Hvorfor må man bruke de børstene? Kan man ikke montere en forbindelse mellom aksel og motor (som på bildet her (Ikke min motor))

ettersom de store anodene på undersiden av båten min (Princess) er koblet til jordingsledningen på girkassen (motoren)?

• Create New...