Jump to content

Edit History

MB_INA

MB_INA

Eika skrev for 21 timer siden:

Hvis målet ditt er å kjøre ifra rib gutta, hadde jeg gått for en winrace. Da kan du kjøre i ring rundt de 

Da får du skikkelig speedbåt feeling også, må ratte som en gal, må tenke på løft, lærer åssen du skal ta bølger når det bare er 10cm båt i vannet, lærer å kjøre med fotgass og begge hender på rattet, noe som vil gjøre deg klar for skikkelige båter når du blir litt eldre :) 

Har sett mye på Winrace båter og jeg syns de er utrolig tøffe. Ulempen med winrace er at det bare er ett sete, og jeg kunne hjerne tenkt meg å ha med noen flere. Ihvertfall én til. Takk for svar😀

MB_INA

MB_INA

Eika skrev for 21 timer siden:

Hvis målet ditt er å kjøre ifra rib gutta, hadde jeg gått for en winrace. Da kan du kjøre i ring rundt de 

Da får du skikkelig speedbåt feeling også, må ratte som en gal, må tenke på løft, lærer åssen du skal ta bølger når det bare er 10cm båt i vannet, lærer å kjøre med fotgass og begge hender på rattet, noe som vil gjøre deg klar for skikkelige båter når du blir litt eldre :) 

Har sett mye på Winrace båter og jeg syns de er utrolig tøffe. Ulempen med winrace er at det bare er ett sete, 

• Create New...