Jump to content

Edit History

Dagsven

Dagsven

Har isolert motorrommet med Low-e. Har stort mottorrom og det vil koste 20.000 å bruke mattene fra Biltema. Derfor valgte jeg love e som også er lett å legge rundt hjørner og trange plasser. Mottorromet blir som en gitarkasse. Prøv å dunke på skroget. Det forplanter seg enormt. Det er også steder hos meg hvor mottorromet er høyt. Når jeg snakket med flere andre som har brukt det samme og selger blir rommet mye mer dødt og mer tett. Prøver først med 1 lag og dersom det ikke blir bra nok kjører jeg 1 lag til. Low brukes blant annet i fly for isolering og støydemping.

Dagsven

Dagsven

Har isolert motorrommet med Low-e. Har stort mottorrom og det vil koste 20.000 å bruke mattene fra Biltema. Derfor valgte jeg love e som også er lett å legge rundt hjørner og trange plasser. Mottorromet blir som en gitarkasse. Prøv å dunke på skroget. Det forplanter seg enormt. Det er også steder hos meg hvor mottorromet er høyt. Når jeg snakket med flere andre som har brukt det samme og selger blir rommet mye mer dødt og mer tett. Prøver først med 1 lag og dersom det ikke blir bra nok kjører jeg 1 lag til.

• Create New...