Storken Startet 21.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 21.Mars.2021 Hei. Jeg lurer på om jeg kan få hjelp til hva delen/koblingen med pil heter, og hvor jeg kan få tak i en tilsvarende. Delen jeg har merket er med zink anode, og slangestuss. Jeg trenger ny. Den gamle er veldig tæret innvendig. Noen som vet hva delen heter, og hvor jeg finner den? Det skal vere t-bend med slangestuss, og zinkanode/plass til sinkanode. Sjøvanspumpen er ein Jabsco 327 0200 med 3/4" tommegjenger. Sitér dette innlegget Link to post
Familiesnekke Svart 21.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2021 Hei; dette ser ut som en veldig dyr «spesialdel», som egentlig bare er et T-stykke med 3 forskjellige «innganger»; slangestuss, inv.gjenger og utv.gjenger. Dette kan du kanskje lage selv med relativt billige standard messingdeler; bare pass på at strømningstverrsnittet ikke blir redusert i forhold til originaldelen. Vurder om du får det til med 1in «T»... https://www.maritim.no/t-stykke-messing Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.