Jump to content

Guernsey 28, Noen som kjenner denne båtmodellen?

oystein_k

Recommended Posts

Har kjøpt meg ny båt som jeg aldri hadde hørt om eller sett før. Har funnet en test og litt annet på nettet, men veldig lite. Blir visst produsert ennå under merkenavnet Jersey, men nå i England, og ikke i Polen som dette eksemplaret er. 

Skal visst være solgt 3 stk i Norge. 

Er det noen her inne som eier eller har eid en slik?

Finnes det noen svake sider man bør være oppmerksom på? Evt forbedringer som kan gjøres?

Det er et enormt tomrom bak motoren som burde kunne vært utnyttet bedre. Det finnes litt lite lagringsplass så håper å få til et ekstra rom til forskjellig.

Motoren er en Cummins Mercruiser 4,2 320hk som jeg har forstått er en helt grei motor eller?

IMG_3226 (1).jpg

Som alfalafa sier; mye i engelske båtblader om denne. 

Gratulerer med en kjempeflott erkebrite!

I MBY (Motorboat&Yachting) er det også en eier som bidrar med artikler fra bestilling til leveranse og bruk av båten. Har vært flere tester av den også. Anbefaler et søk (og kanskje et abonnement?) på mby sin side. 

Er også et eget forum der, hvor du trolig vil finne mye om denne fine engelske båten. 

Mvh

Tor Arild

Redigert av Tor Arild (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...