Jump to content

Edit History

Ronald

Ronald

Nytt bilde følger. I dag nådde jeg målet mitt for dagen, jeg har kappet ned i bakkant, og også åpent glassfiber en i forkant. Så nå har jeg hel stokk i samme høyde hele veien - på begge sider. Neste er å høvle litt ned i bakre del på ene siden, altså finjustering slik at jeg ender opp med eksakt samme høyde på begge sider. Deretter blir det å bygge høyde med ny plank, samt forlenge litt bakover (dvs kloss på enden). Men det får bli en annen helg... ?

(Bildet viser forøvrig et parkettbord i midten, det er bare en midlertidig "tilje" for å gjøre det enklere å stå og jobbe der.) 

IMG_20210403_174639.jpg

Ronald

Ronald

Nytt bildet følger. I dag nådde jeg målet mitt for dagen, jeg har kappet ned i bakkant, og også åpent glassfiber en i forkant. Så nå har jeg hel stokk i samme høyde hele veien - på begge sider. Neste er å høvle litt ned i bakre del på ene siden, altså finjustering slik at jeg ender opp med eksakt samme høyde på begge sider. Deretter blir det å bygge høyde med ny plank, samt forlenge litt bakover (dvs kloss på enden). Men det får bli en annen helg... ?

(Bildet viser forøvrig et parkettbord i midten, det er bare en midlertidig "tilje" for å gjøre det enklere å stå og jobbe der.) 

IMG_20210403_174639.jpg

• Create New...