Jump to content

Edit History

Ronald

Ronald

index skrev for 5 timer siden:

Nå er vel allerede motoren heist inn og montert, så da tror jeg ikke jeg ville ha tatt den ut igjen for å slipe mer...

Komodo skrev for 7 timer siden:

Tror jeg ville slipt litt mer enn det der ja...

Basert på tilbakemeldinger fra forrige bilde av styrbord bedding før støping, så ble det faktisk mer slip før støping på den siden, jeg hadde bare ikke lagt ut info eller bilde om det. Bildet under viser hvordan det så ut før støpingen. Legger også ved bilde av slipeskive fra Jula som jeg brukte til siste runde (på vinkelkutter). Syntes den fungerte knallbra, veldig lett å bruke (=effektiv), og såpass grovkornet at det fine støvet fra de første slipingene uteble med denne. 

Babord bedding har jeg ikke gjort noe mere med, men det hører med til historien at det var slipt/fjernet noe mer topcoat der før støp - enn hva som var indikert gjennom tidligere bilde av styrbord bedding. 

IMG_20210501_134037.jpg

IMG_20210501_133318.jpg

Ronald

Ronald

index skrev for 4 timer siden:

Nå er vel allerede motoren heist inn og montert, så da tror jeg ikke jeg ville ha tatt den ut igjen for å slipe mer...

Komodo skrev for 6 timer siden:

Basert på tilbakemeldinger fra forrige bilde av styrbord bedding før støping, så ble det faktisk mer slip før støping på den siden, jeg hadde bare ikke lagt ut info eller bilde om det. Bildet under viser hvordan det så ut før støpingen. Legger også ved bilde av slipeskive fra Jula som jeg brukte til siste runde (på vinkel kutter). Syntes den fungerte knallbra, veldig lett å bruke (=effektiv), og såpass grovkornet at det fine støvet fra de første slipingene uteble med denne. 

Babord bedding har jeg ikke gjort noe mere med, men det hører med til historien at det var slipt/fjernet noe mer topcoat der før støp - enn hva som var indikert gjennom tidligere bilde av styrbord bedding. 

IMG_20210501_134037.jpg

IMG_20210501_133318.jpg

Ronald

Ronald

index skrev for 4 timer siden:

Komodo skrev for 6 timer siden:

Basert på tilbakemeldinger så ble det faktisk mer slip før støping på den siden (styrbord) som gjenstod, jeg hadde bare ikke lagt ut info eller bilde om det. Bildet under viser hvordan det så ut før støpingen. Legger også ved bilde av slipeskive fra Jula som jeg brukte til siste runde (på vinkel kutter). Syntes den fungerte knallbra, veldig lett å bruke (=effektiv), og såpass grovkornet at det fine støvet fra de første slipingene uteble med denne. 

IMG_20210501_134037.jpg

IMG_20210501_133318.jpg

• Create New...