Zalty Startet 22.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 22.Mars.2021 Må bytte varmtvannsbereder i min Beneteau Oceanis 331. Berederen er montert i sittebenken på styrbord side i salongen. Har løsnet en drøss av skruer fra diverse krinkelkroker, men sitteplata og ryggstøet lar seg ikke rikke. Tror ikke noe er laminert fast. Er det tilfeldigvis noen som har gjort noe tilsvarende og har klart å få løsnet sitteplata? Lurer på om det finnes noen skjulte skruer som bare kan skrues ut om mer av innredningen demonteres først? Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 22.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2021 (redigert) Uten å ha noen som helst erfaring: Sikker på at ikke borrelåsfestene (som det ser ut som) også er festeskruer ..? Redigert 22.Mars.2021 av Fantino (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Stekepanne Svart 23.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2021 Tatt av sitteplata på vår Oceanis flere ganger. Jeg skrur bare ut alle de skruene jeg ser, så løftes den rett opp. Ryggplata har jeg aldri tatt av. Jeg ville gjort som Fantino skriver å tatt ut skruene i senter av borrelåsen også. (Mine borrelåser har ikke skruer i seg) Sitér dette innlegget Link to post
Zalty Svart 23.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2021 Takk til Fantino og Stekepanne! Alle skruer ble tatt ut, men til ingen hjelp. Endte med å kappe av en bit av sitteplata. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.