Jump to content

Edit History

Frode_S

Frode_S

Typo

Hei,

er på utkikk etter en ny propell til en Suzuki DF6 - propellen som kom med motoren har stigning på 7 - ser fra utenlandske sider at det skal finnes propeller med  6 og 6.5 stigning til motoren, men har ikke klart å finne dette i Norge så langt (har sjekket nettbutikker.) 

Har sendt ut litt mailer til forhandlere i håp om å finne - men vil tro at andre på forumet har vært på samme leten som meg og hadde satt pris på om noen kunne satt meg på sporet av et sted jeg kan kjøpe ny propell :-)

mvh

Frode

Frode_S

Frode_S

Typ

Hei,

er på utkikk etter en ny propell til en Suzuki DF6 - propellen som kom med motoren har stigning på 7 - ser fra utenlandske sider at det skal finnes propeller med  6 og 6.5 stigning til motoren, men har ikke klart å finne dette i norge så langt (har sjekket nettbutikker.) 

Har sendt ut litt mailer til forhandlere i håp om å finne - men vil tro at andre på forumet har vært på samme leten som meg og hadde satt pris på om noen kunne satt meg på sporet av et sted jeg kan kjøpe ny propell :-)

mvh

Frode

Frode_S

Frode_S

Hei,

er på utkikk etter en ny propell til en Suzuki DF6 - propellen som kom med motoren har stigning på 7 - ser fra utenlandske sider at det skal finnes porpeller med  6 og 6.5 stigning til motoren, men har ikke klart å finne dette i norge så langt (har sjekket nettbutikker.) 

mvh

Frode

• Create New...