Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Det mest vanlige for en slik "liten" motor er kanskje vanlig lang 20" stamme, men hvis du har en sånn stor aluminiumspram :smiley: så kjenner jeg ikke til den på sparket. Ja undervannshuset må jo ha korrekt lengde på bl.a. motorakslingen, ellers blir det dårlig framdrift.... Hvis da ikke Suzuki har to helt forskjellige undervannshus isteden for et slikt mellomstykke som andre har.

Men motorens modellnummer skal jo fortelle om det. Inneholder vanligvis en X da hvis det er 25". F.eks. DF140TX.

Og ellers er det bare å måle høyden på akterspeilet. Ca 51 cm så er det lang stamme, 64 cm er det ekstra lang.

Teerex

Teerex

Det mest vanlige for en slik "liten" motor er kanskje vanlig lang 20" stamme, men hvis du har en sånn stor aluminiumspram :smiley: så kjenner jeg ikke til den på sparket. Ja undervannshuset må jo ha korrekt lengde på bl.a. motorakslingen, ellers blir det dårlig framdrift....

Men motorens modellnummer skal jo fortelle om det. Inneholder vanligvis en X da hvis det er 25". F.eks. DF140TX.

Og ellers er det bare å måle høyden på akterspeilet. Ca 51 cm så er det lang stamme, 64 cm er det ekstra lang.

Teerex

Teerex

Det mest vanlige for en slik "liten" motor er jo vanlig lang 20" stamme, men hvis du har en sånn stor aluminiumspram :smiley: så kjenner jeg ikke til den på sparket. Ja undervannshuset må jo ha korrekt lengde på bl.a. motorakslingen, ellers blir det dårlig framdrift....

• Create New...