Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

Det er jo nesten Lyngdal! Mandalsskjærgården stopper ved Mannefjorden. :giggle: Nordfjorden har hatt snerk helt innerst i buktene, men det var ikke mange dagene av gangen. Men vannet inne i Landekilen står vel ganske stille om vinteren, så da legger det seg lettere.

Edit: Det kan vel kanskje ha lagt seg noe på Skogsfjorden også, men så langt vest drar jeg ikke, det blir for nær Rogaland... :lol: Og uansett har det vel ikke vært mulig å kjøre på vannet uten å være Jesus den siste halvannen måneden?

Mastiff

Mastiff

Det er jo nesten Lyngdal! Mandalsskjærgården stopper ved Mannefjorden. :giggle: Nordfjorden har hatt snerk helt innerst i buktene, men det var ikke mange dagene av gangen. Men vannet inne i Landekilen står vel ganske stille om vinteren, så da legger det seg lettere.

Edit: Det kan vel kanskje ha lagt seg noe på Skogsfjorden også, men så langt vest drar jeg ikke, det blir for nær Rogaland... :lol: Og uansett har det vel ikke vært mulig å kjøre på vannet uten å være Jesus de siste to månedene?

Mastiff

Mastiff

Edit: Det kan vel kanskje ha lagt seg noe på Skogsfjorden også, men så langt vest drar jeg ikke, det blir for nær Rogaland... :lol:

Mastiff

Mastiff

Mastiff

Mastiff

Det er jo nesten Lyngdal! Mandalsskjærgården stopper ved Mannefjorden. :giggle: Nordfjorden har hatt snerk helt innerst i buktene, men det var ikke mange dagene av gangen.

Mastiff

Mastiff

De er jo nesten Lyngdal! Mandalsskjærgården stopper ved Mannefjorden. :giggle: Nordfjorden har hatt snerk helt innerst i buktene, men det var ikke mange dagene av gangen.

Mastiff

Mastiff

De tre jo nesten Lyngdal! Mandalsskjærgården stopper ved Mannefjorden. :giggle: Nordfjorden har hatt snerk helt innerst i buktene, men det var ikke mange dagene av gangen.

• Create New...