Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

Jeg foretrekker langturer, den der syns jeg blir litt for mye som R1, med masse aks og ubehagelig å kjøre med i 4-5 timer i tysk motorveifart. Marsjfarten vår er runt 160 med full oppakning, da kan vi snakke i Sena-settet uten å rope.

Men tilbake til temaet, sånn noenlunde. Jeg var ute og målte, og det var komplett umulig å måle som på bildet uten dykkerdrakt. Jeg fikk dette til omtrent 90 cm, 30 tommer, fra fingeren til midten av propellakselen. Men jeg har en mistanke om at det ikke dermed betyr XXL, for det er garantert feil målemetode. Men jeg skal ha den inn et annet sted i morgen for å sette på den nye propellen (håper at jeg ikke oppdager med en gang at akselen er skev som en tenåring i Slottsparken i 1969), så da kan jeg få målt andre måter litt greiere.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Mastiff

Mastiff

Jeg foretrekker langturer, den der syns jeg blir litt for mye som R1, med masse aks og ubehagelig å køre over 4-5 timer i tysk motorveifart. Marsjfarten vår er runt 160 med full oppakning, da kan vi snakke i Sena-settet uten å rope.

Men tilbake til temaet, sånn noenlunde. Jeg var ute og målte, og det var komplett umulig å måle som på bildet uten dykkerdrakt. Jeg fikk dette til omtrent 90 cm, 30 tommer, fra fingeren til midten av propellakselen. Men jeg har en mistanke om at det ikke dermed betyr XXL, for det er garantert feil målemetode. Men jeg skal ha den inn et annet sted i morgen for å sette på den nye propellen (håper at jeg ikke oppdager med en gang at akselen er skev som en tenåring i Slottsparken i 1969), så da kan jeg få målt andre måter litt greiere.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

• Create New...