Majali Startet 23.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2021 Hei. Mange år siden jeg var i " min hjemmehavn på nett" Men jeg da i de siste årene hatt en Nidelv 1800 sport. En fantastisk båt! Har dessverre hatt litt issues med motorstyring som viser seg å være til bil . Så nå flesket vi til med "ny" båt. Valget falt på en hvit Askeladden Z7, kjøpt av en hyggelig kar i Oslo. Gleden og forventningene til å hente henne hjem i april er stor! Som alltid når man bytter bår, er det jo masse en har lyst til å gjøre, men meste parten blir utsatt til vintersesongen. ( men vi må ha ny kalesje i år da.. ) Så til spørsmålet: Dieseldyr.... er det noen som vet hvordan det er å komme til tanken i denne og om den har "mannhull" ? Tipper et er samme tank i de forskjellige bestykningene , men den er utstyrt med en 2,8 Cummins Diesel Hilsen Erik Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.