NorSiglar Startet 23.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2021 (redigert) Hei, Jeg er på vei til å flytte fra Grimstad til Stavanger, og planen var å seile båten vestover i påska. Har sakt opp båtplasser jeg har fra 1.april. Litt usikker på om dette er lov med de nye reglene. Noen som har tanker rundt dette som de vil dele/klarifisere. Redigert 23.Mars.2021 av NorSiglar Autocorrectur gjorde overskriften meningsløs. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 23.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2021 (redigert) Det frarådes å reise, men er ikke forbudt. Hvis du ikke skal treffe mange mennesker underveis ser jeg ingen problemer med en slik seilas mtp reglene i Påsken etc. I hvert fall ikke hvis du bunkrer mat i starten av reisen. Redigert 23.Mars.2021 av Grand Banks jr (see edit history) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Sjøbliss Svart 23.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2021 Dette må være det som er "nødvendig reise". Innenfor loven mener jeg. Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Havarita Svart 23.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2021 Det finnes ingen forbud mot reiser innenlands. Kun et generelt råd om å begrense unødvendige reiser. Vurderingen er din, og kan ikke overprøves ? God tur⛵ Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 24.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2021 Bare å seile det lite covid på fjorden ;-) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
nie Svart 24.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2021 Sjøbliss skrev for 21 timer siden: Dette må være det som er "nødvendig reise". Innenfor loven mener jeg. ....og skulle noen mene at dette er en "unødvendig reise" så er det fortsatt innenfor lover og forskrifter? Sitér dette innlegget Link to post
Seigmann Svart 26.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2021 Det er kun lov dersom du lager en «flyttetråd» her, og nyter turen Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 26.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2021 Med mange bilder ? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Anderre Svart 27.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2021 Vi har satt på vann og strøm på stolpene på gjestebryggene i Farsund, så det er bare å stoppe innom hvis du må vente på været Sitér dette innlegget Hjemmehavn i Farsund Link to post
NorSiglar Svart 27.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2021 Blir nok solo tur med restriksjonene som er nå tenker jeg. Turene blir uansett dokumenter i større eller mindre grad på Instagram :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.