Kalinkamaen Startet 23.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2021 (redigert) Heisan. Håpet noen kunne hjelpe meg med hvor jeg får tak i nye tettninger for skruen som går igjennom vinduet på viskermotoren. Se bildet. Det lekker som en sil gjennom de gamle :( Redigert 23.Mars.2021 av Kalinkamaen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 24.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2021 Det bør Maritim skaffe, men normalt er det en flat gummipakning og en oring, eller 2 oringer. Send en mail til customerservice@wexcoind.com og spør om de kan sende en tegning med mål på mail.. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Sjøbliss Svart 25.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2021 Eventuelt kjøp butykremse som er bred nok. Skru fast og fjern overskytende når du har montert. Får i både svart og hvit og holder tett i 30 år. Er sikker på at @Solbris II kan skaffe for deg. Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Chilli Solbris Svart 25.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2021 Sjøbliss skrev 1 time siden: Eventuelt kjøp butykremse som er bred nok. Skru fast og fjern overskytende når du har montert. Får i både svart og hvit og holder tett i 30 år. Er sikker på at @Solbris II kan skaffe for deg. Ja, det er riktig. Remsene finnes også på www.solbrismaritime.no. Ta kontakt så får man de meterne man trenger. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.