Gabi Svart 24.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2021 Vi har en Dometic OG2000 gass-stekeovn, som vi installerte i fjor. Vi har ikke hatt det før, men jeg trodde at med gass blir drt sikkert svært så godt og varmt og at vi kan steke alt vi vil. Den har en roterende tallerken som sikkert gjør det bedre mht varmefordeling og jeg opplever at brød, rundstykker og scones blir bra. Men når vi steker potetbåter blir de ikke ordentlig stekt, virker som det er for svak varme. Noe som egentlig skulle være litt rart all den tid ovnen iallefall skal gå opp til 220 grader på fullt. Noen som har erfaring her? Sitér dette innlegget Link to post
Wannskrækk Svart 24.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2021 Mange screenshots har det blitt, mange nyttige tips! Jeg skjønner og at jeg må ha større gassreserver enn dagens 2x2kg, hvis jeg skal bake daglig.. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 24.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2021 "Mathilde" skrev for 2 timer siden: En enkel mann som meg gjør det så enkelt at jeg kjøper halvstekte brød, inn i ovene på ca 180-190 grader, ferdig på 15 minutter (står det på pakka, men vanligvis tar det noe lengre tid). Smaker "nesten" som hjemmebagst. Husk brett i bunn, som nevnt av flere, og snu på brødet flere ganger for jevn steking. Samme her...dvs det er fruen som er den "enkle" ??? Rundstykkene er knallgod... Og en kan ligge i uthavn i evigheter uten å gå tom for ferskt brød..?? Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 31.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2021 Boller blir også godt!??? Sitér dette innlegget Link to post
Skarpöga Svart 4.April.2021 Link til dette innlegget Svart 4.April.2021 Hittat ett förbaskat bra Focacciarecept! Äkta italiensk Focaccia med havssalt, soltorkade tomater och färsk rosmarin. Pizzasten på galler mitt i ugnen, 200 grader i 20-25 minuter. Serveras nystekt med olivolja och extra flingsalt bredvid och minst ett glas rött i cockpiten. Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Steihy Svart 4.April.2021 Link til dette innlegget Svart 4.April.2021 Skarpöga skrev for 4 timer siden: Hittat ett förbaskat bra Focacciarecept! Javel..? Skal du bare erte, og ikke dele oppskriften? Så veldig bra ut! Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Skarpöga Svart 4.April.2021 Link til dette innlegget Svart 4.April.2021 (redigert) Steihy skrev for 2 timer siden: Javel..? Skal du bare erte, og ikke dele oppskriften? Så veldig bra ut! ?Glömde! Här kommer receptet! Redigert 4.April.2021 av Skarpöga (see edit history) Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.