Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

JRK skrev for 6 timer siden:

Likte Jens _P sin løsning, Men hvorfor ikke forenkle enda mer. Kjøpe inn en billig elektronisk batterilader og ett batteri på Jula eller Biltema til noen hundrelapper hver, så til strømforsyning til RPI

Mest fordi at det er lek samtidig som det skal ha litt praktisk betydning. Batteri og lader, tja jo, vet ikke helt. Kan jo det men da må jeg lage noe for å lade dette batteriet når rpi henter strøm fra 12v i båten. Vet da søren om det blir enklere samtidig som jeg tror det blir dyrere iom at jeg har nesten alt jeg trenger for å lage til begge de eksemplene som ble nevnt tidligere. Men din ide kan jo også ha noe for seg for da kan jeg også koble det som reserve strømkilde til vhf....hmmm.....

Kjellg

Kjellg

JRK skrev for 6 timer siden:

Likte Jens _P sin løsning, Men hvorfor ikke forenkle enda mer. Kjøpe inn en billig elektronisk batterilader og ett batteri på Jula eller Biltema til noen hundrelapper hver, så til strømforsyning til RPI

Mest fordi at det er lek samtidig som det skal ha litt praktisk betydning. Batteri og lader, tja jo, vet ikke helt. Kan jo det men da må jeg lage noe for å lade dette batteriet når rpi hemter strøm fra 12v i båten. Vet da søren om det blir enklere..

• Create New...