Sondremannj Startet 24.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 24.Mars.2021 som emnetittelen sier skal jeg ganske snart selge reseren. Jeg har selv lagt skai på skrog veggene i cabin, byttet takplatene i cabin og byttet ut det elektriske anlegget. jeg har montert ny fast bensintank, batterier og hydraulisk styring for utenbords motor. jeg har byttet alle vinduene og laget veggplater, styrekonsoll og veggplate bak til bensintank. det mangler kalesje da den ble ødelagt gjennom vinteren, bøylene står enda på båten. så mitt spørsmål er, hva ville ha vært en god pris for en slik båt ? siden jeg aldri har solgt en båt før vet jeg ikke helt hvor jeg skalle sette verken nedre eller øvre grense i pris. og om det overhode er et marked for en båt som dette, som begynner å bli litt opp i årene og som har mye selvgjort om bord ? alle råd og visdomsord mottas med største takknemlighet -Sondre Sitér dette innlegget Link to post
Smyg1 Svart 24.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2021 Alder? Motor? Har du bilder? Sitér dette innlegget Link to post
Sondremannj Svart 24.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2021 (redigert) skroget er fra rundt -75 etter hva forrige eier fortalte meg. Motoren er en 2006 Yamaha f115. det nyeste bildet jeg har er før jeg byttet vinduer og kalesjen ble ødelagt. vurderer også om det er verdt å bygge et tak over styreposisjon Redigert 24.Mars.2021 av Sondremannj (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Smyg1 Svart 24.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2021 Det blir litt tipping, men kanskje rundt 50K. Så sant motorens tilstand er ok Sitér dette innlegget Link to post
Sondremannj Svart 25.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2021 (redigert) Tusen takk for hjelpen, får prøve å legge den ut og se hva som skjer Redigert 25.Mars.2021 av Sondremannj (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.