Jump to content

Edit History

Fantino

Fantino

Havelle skrev On 26.3.2021 at 14.20:

Takk til alle for tips, ønsker å lime på, og @Fantinos forslag virker veldig lovende. Har du hatt noe problem med varme F?

Vis hele sitatet  

Nei ingen spor av varme. De lå flatt på taket (se båt i avatar). Var ikke hel-limt, bare stripe rundt kanten og et kryss i midten - mulig det hjelper. Baksiden var av et eller annet forholdsvis stivt plaststoff som sikkert også isolerte en del. Var rimelige Kinapanel så etter 4 år var koplingsboksene så dårlige at jeg byttet de ut med nye i glass og ramme. Selve cellene virket greie. Hadde jeg montert nye fleksible så hadde jeg åpnet koplingsboksene og fylt de med epoksy eller sånn elektrogel.

Fantino

Fantino

Havelle skrev On 26.3.2021 at 14.20:

Takk til alle for tips, ønsker å lime på, og @Fantinos forslag virker veldig lovende. Har du hatt noe problem med varme F?

Vis hele sitatet  

Nei ingen spor av varme. De lå flatt på taket (se båt i avatar). Var ikke hel-limt, bare stripe rundt kanten og et kryss i midten - mulig det hjelper. Baksiden var av et eller annet forholdsvis stivt plaststoler som sikkert også isolerte en del. Var rimelige Kinapanel så etter 4 år var koplingsboksene så dårlige at jeg byttet de ut med nye i glass og ramme. Selve cellene virket greie. Hadde jeg montert nye fleksible så hadde jeg åpnet koplingsboksene og fylt de med epoksy eller sånn elektrogel.

• Create New...