phjens Startet 25.Mars.2021 Del på Facebook Startet 25.Mars.2021 Er det noen som har erfaringer med Biltema sitt baugspyd? Passer den kassettstigen dem selger sammen med baugspydet? Vuderte og kjøpe det til en Nidelv28. https://www.biltema.no/batutstyr/battilbehor/stiger/plattform-2000042256 https://www.biltema.no/batutstyr/battilbehor/stiger/kassettstige-2000038178 Sitér dette innlegget Link to post
Ttopp Svart 26.Mars.2021 Del på Facebook Svart 26.Mars.2021 Jeg har en med stige på min maxi 77 stigen passer ikke uten en del knot hvis du skal skru den fast.( Har set folk få det til) Jeg valgte å få sveiset den på og da er det en enkel jobb og få den slik du vil. Sitér dette innlegget Link to post
Ttopp Svart 26.Mars.2021 Del på Facebook Svart 26.Mars.2021 Her er noen bilder Sitér dette innlegget Link to post
phjens Svart 26.Mars.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2021 Hva var det som var problemet med og få skrudd fast stigen? Husker du godstykkelsen på rørene? Sitér dette innlegget Link to post
Ttopp Svart 26.Mars.2021 Del på Facebook Svart 26.Mars.2021 Nei jeg bare så på det og fant ut det var mer hensiktsmessig å sveise. Betalt 350 kroner på det lokale sveise firmaet. Så en nettside (har ikke lagret den)der noen skrudde den på og det var noe med at de måtte demonter planker o.l for så og skru det sammen igjenn. Jeg skal måle røret etterpå når regnbyger gir seg. Sitér dette innlegget Link to post
nn- Svart 4.April.2022 Del på Facebook Svart 4.April.2022 Flere som erfaring med dette baugspydet og denne kasett stigen? Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 4.April.2022 Del på Facebook Svart 4.April.2022 (redigert) Jeg har noe tilsvarende på en 36 fot seilbåt. Tror det blir litt puslete på en 48 fots Princess. Mulig Princessklubben har noen tips. Redigert 4.April.2022 av Code0 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.