Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

Komodo skrev for 3 timer siden:

Det er skrevet mye om det her på forumet allerede

Takker for alle svar, her er det mye å sette seg inn i ( og noe av dette ligger langt over min intelligens og forstand - bare å innrømme:crazy::sweat:) men jeg skal lese godt og gjøre forsøk på å forstå :wink: Takker :thumbsup:

(Masta som skal byttes ut er den på bildet.)

Et nytt sp.mål, men i samme gate:

Hvis en av dere skulle, som meg, få laget en mast, hva mener/tror dere at en vanlig navigasjonslysmast, som er blank, er laget av? Hva er vanlig å lage pulpit av? 

mast.jpg

tom Cognac

tom Cognac

Komodo skrev for 3 timer siden:

Takker for alle svar, her er det mye å sette seg inn i ( og noe av dette ligger langt over min intelligens og forstand - bare å innrømme:crazy::sweat:) men jeg skal lese godt og gjøre forsøk på å forstå :wink: Takker :thumbsup:

Hvis en av dere skulle, som meg, få laget en mast, hva mener/tror dere at en vanlig navigasjonslysmast, som er blank, er laget av? Hva er vanlig å lage pulpit av? 

tom Cognac

tom Cognac

Komodo skrev for 2 timer siden:

Takker for alle svar, her er det mye å sette seg inn i ( og noe av dette ligger langt over min intelligens og forstand - bare å innrømme:crazy::sweat:) men jeg skal lese godt og gjøre forsøk på å forstå :wink:

• Create New...