Nordboer Startet 27.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 27.Mars.2021 Ser at Sandøy båtdekk leverer noen plater de kaller EVA Foamdecks: https://www.shop-baatdekk.no/products/eva-foamdecks Noen som vet om dette er det samme materialet som har vært solgt en tid som kunstig teak eller annen dekksplank? Den varianten var vel sånn passelig kvalitet. Er det noen som har prøvd disse platene som beskrevet i lenken? Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 27.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2021 Har sett på dette selv, men har ingen erfaring med det, så jeg kan nok ikke hjelpe ts, men håper noen kan dele erfaringer jeg også! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Lovart låring Svart 28.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2021 Spennende. Vurderte bytte av dekk selv, så dette håper jeg noen kan dele erfaringer om. Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Ida Marie III Svart 28.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2021 Ja, ser spennende ut...men selvklebende til utendørs bruk er jeg skeptisk til... Jeg fikk selv lagt ned kunstig teak fra Maritim, på badeplattformen nå i høst.. Og det var ganske "heavy" forarbeid og lim som ble brukt der... Sitér dette innlegget Link to post
steyr t Svart 28.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2021 RS benytter dette på sine redningskøyter.De er fornøyd og ikke noe har løsnet så vidt jeg vet. Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 28.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2021 Threadmaster er et lignende produkt, og er nok "originalen". Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.