Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

Ja, jeg har sett at folk bruker diverse sånne knep. Hvis jeg bare kunne brukt 500 m J-Braid, slipper jeg jo det, men det var det som ble sagt tidligere i tråden om at man må ha monofilament innerst så ikke snøret skal gli...

Edit: Men planen er å koble sammen fortommen og flettelina med en snappsvivel, siden jeg skal ha flere forskjellige til ulike typer fiske, så det blir bare mellom eventuell monofilament innerst og flettelina.

Mastiff

Mastiff

Ja, jeg har sett at folk bruker diverse sånne knep. Hvis jeg bare kunne brukt 500 m J-Braid, slipper jeg jo det, men det var det som ble sagt tidligere i tråden om at man må ha monofilament innerst så ikke snøret skal gli...

Edit: Men planen er å koble sammen fortommen og flettelina med en snappsvivel, så det blir bare mellom eventuell monofilament innerst og flettelina.

Mastiff

Mastiff

• Create New...