BravoFox Startet 28.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 28.Mars.2021 Noen som har erfaringer med dette madrassunderlaget under puter i båt? Blir det luftsirk? Fungerer det greit? https://webshop.nettbaat.no/products/madrassunderlag-dryweave-ag Sitér dette innlegget Link to post
PiperBill Svart 28.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2021 Kjøpte den i fjor da vi hadde en del kondens, og etterhvert lukt, under madrassen. Problem solved! :-) Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
BravoFox Svart 28.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2021 PiperBill skrev 4 minutter siden: Kjøpte den i fjor da vi hadde en del kondens, og etterhvert lukt, under madrassen. Problem solved! :-) Godt å lese. Tenkte dette underlaget kunne fungere som substitutt for spiler tilsv. Takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 28.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2021 Madrassunderlaget fungerer godt, men skal dere sove i køyene over lengre tid skader det ikke å løfte madrassene av og til slik at dere får luftet skikkelig ut. Jeg har madrassunderlag av den typen i rederlugaren og sover der hver natt. Pleier løfte madrassa i alle fall et par ganger i uka, merker det hjelper på. Men før madrassunderlaget kom på plass var det behov for å løfte madrassene hver dag, så underlaget gjør betydelig forskjell Sitér dette innlegget Link to post
BravoFox Svart 1.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2021 Takk for svar. Ja det er jo en del fuktighet som forlater kroppen ila natta, så greit å få litt luft i mellom. Er det kurant å klippe/skjære til? Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 1.April.2021 Link til dette innlegget Svart 1.April.2021 Jeg har klipt med saks. Lett å klippe, men litt vanskelig å klippe i rett linje fordi det er så fleksibelt. Ellers et genialt underlag. Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 2.April.2021 Link til dette innlegget Svart 2.April.2021 Fungerer bra dette- jeg hadde det på den forrige båten, der var det for tett under køyene. Sitér dette innlegget Link to post
Finn Master Svart 2.April.2021 Link til dette innlegget Svart 2.April.2021 Hos marineshop.no et det RS medlemstilbud på DRYWEAVE Sealink Madrassunderlag Ag+ Sitér dette innlegget Link to post
Finn Master Svart 14.April.2021 Link til dette innlegget Svart 14.April.2021 Hos bestmarin.no er det messetilbud på Madrassunderlag DRYWEAVE Sealink Kanskje beste pris på dette så langt. Kjøpte to stykk på det RS medlemstilbudet på marineshop.no i forrige innlegg, og har fått de ombord. Gjenstår å klippe til litt mer. Virker som et bra produkt. Sitér dette innlegget Link to post
BravoFox Svart 14.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2021 (redigert) Takk for tips! La inn en bestilling med en gang. Ble ikke bedt om gateadresse, kun postnummer når jeg skulle betale med frakt. Ble plutselig litt usikker på hvordan den pakken skal komme frem til meg... *edit: fikk ordrebekreftelse på mail nå, med min adresse på. Storebror ser deg, skjønner jeg :) Redigert 14.April.2021 av BravoFox (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.