Jump to content

Hjelp til å velge mellom Stormway F29, Stormway F26, Hydrolift T-30 (diesel)

presenningen82

Recommended Posts

Er på jakt etter båt, primært Stormway F29 evt Hydrolift F29. Jeg ser i prisklasse 350-450 000 og har ingen planer om å kjøpe før til høsten/vinteren. Regner med å bruke båten en del så diesel hadde vært en stor fordel, samt å ha mulighet til en marsfart på 25-30 knop, toppfarten er ikke så viktig. Overnatting blir det neppe mye av men kjekt å ha muligheten. Vedlikehold tar jeg selv.

Jeg utelukker heller ikke F26 og Hydrolift T-30, men vet ikke om man får T-30 med diesel i det hele tatt. Og muligheten for åpent langs hele babord rekke på F29 er ganske praktisk. Det så uansett ut som en bedre hverdag båt med mer utstyr og en liten kabin.

Som sagt ser jeg primært på F-29 Stormway, prisklasse 350-450 så regner med årsmodell fra 2004-2007 med en ok diesel. Ser ut til å være mercruiser det er mest av på disse.

Eventuelt om noen har lesestoff på disse båtene legg gjerne inn her så kan jeg få lest meg opp :) 

Redigert av StormwayF29 (see edit history)
  • 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...