08Windy37GM Startet 30.Mars.2021 Del på Facebook Startet 30.Mars.2021 (redigert) Jeg greier ikke å finne ut hva slags kontakt de brukte til landstrøm i båten(den i båten), har søkt på nettet ,har spurt Windy, (som ikke har svart ennå). Jeg har planer om å lage en kabel til et honda aggregat før sommerens eventyr. Kontakten på original kabelen er en liten skrugreie som skrues inn på landstrømspanelet bak døren ut mot badeplattformen. Det er ikke Ratio, Defa, Starville, Victron, Sleipner etc. Hva brukte de? Hvor får jeg eventuelt kjøpt ny kabel så kan jeg dissikere den. Redigert 30.Mars.2021 av 08Windy37GM (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 30.Mars.2021 Del på Facebook Svart 30.Mars.2021 (redigert) @Bonus kanskje vet? Redigert 30.Mars.2021 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Shiny Svart 30.Mars.2021 Del på Facebook Svart 30.Mars.2021 Hei Det er en Binder RD24 female, art nr 99 0210 1504 Sitér dette innlegget Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
Bonus Svart 31.Mars.2021 Del på Facebook Svart 31.Mars.2021 Bitteliten skrev for 9 timer siden: @Bonus kanskje vet? Shiny skrev for 7 timer siden: Hei Det er en Binder RD24 female, art nr 99 0210 1504 Jepp. Og du kan kjøpe den hos Elfa Distrelec. Men, om du vil ha enklere tilkobling, så monterer du en Ratio kontakt ute, på veggen rett under ankerwinchtauet. Det gjorde Windy på 2010 modellene. Rimelig enkel jobb. Da slipper du å ha landstrømkabelen liggende under døren. Sitér dette innlegget Link to post
08Windy37GM Svart 31.Mars.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2021 Takk, til alle som har kommet med info. Helt klart enklere med Ratio og et mye bedre sted å ha den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.