Mastiff Svart 5.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2021 Skjønner, takk! Jeg har allerede sneller som funker bra til trolling (Shimano Tekoma 700 LC og 800 LC), men et par trollingstenger er nok lurt, ja. Og så penger nok til å kjøpe selve dypriggeren, da... Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 5.April.2021 Link til dette innlegget Svart 5.April.2021 Og jeg har ikke vært borti andre utløserklyper enn Scotty som fungerer bra. https://www.skittfiske.no/scotty/130701/scotty-1173-power-grip-utløser-120cm-48-med-wirehake-1173?gclid=EAIaIQobChMIhYG4t-Dm7wIV-0eRBR01iwdVEAQYAiABEgKX1fD_BwE Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 5.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2021 Stilig, samme typen lineklips som jeg bruker på krepseteinene, men sikkert noen hakk mindre. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 5.April.2021 Link til dette innlegget Svart 5.April.2021 Jeg har en annen type... men stålklypen er den samme... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.