Smokey Startet 31.Mars.2021 Del på Facebook Startet 31.Mars.2021 Noen som vet hva minimum bredde man må ha på båtplass for å få inn en Scand Tropic. Målt lysåpningen på båtplassen min i dag og den er 287 cm. Ser i annonser at Tropic er 285 cm men vil anta dette er største bredde på denne båten. Noen som kan hjelpe meg her? Sitér dette innlegget Link to post
Porsgrunnselva Svart 31.Mars.2021 Del på Facebook Svart 31.Mars.2021 285 er største bredde øverst i skroget ja. Skroget minsker i bredde nedover skutesiden men jeg synes 287 høres litt marginalt ut. Har selv Tropic, skulle gjerne ja målt men er på påske ferie nå. Sitér dette innlegget Link to post
Smokey Svart 31.Mars.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2021 Tror også det er i minste laget men vurderer denne båttypen. Hvis du gidder å måle når du er hjemme igjen litt over vannflaten så hadde det vært supert. Sitér dette innlegget Link to post
Porsgrunnselva Svart 31.Mars.2021 Del på Facebook Svart 31.Mars.2021 Det kan jeg få til. 👌 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.