Anderre Startet 31.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 31.Mars.2021 (redigert) Trenger å hente ut tenningssignal for å aktivere Sterling BB1260 slik at denne kun blir aktivert når tennig er på og motor går og ikke når landstrømslader er koblet til. Opplegget er at jeg skal lade Lifepo4 forbruksbank til fullading når jeg lader fra dynamo og lade til ca 80% når jeg ligger på landstrøm for å gi batteriet så godt liv som mulig ved å sette ladespenningen lavere på landsstrømladeren Hvor hentes dette enklest ut? Redigert 31.Mars.2021 av Anderre (see edit history) Sitér dette innlegget Hjemmehavn i Farsund Link to post
Ingar Svart 31.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2021 D+ (ladelampe) tilkobling. https://baatplassen.no/i/topic/17767-dynamo-og-lading-av-flere-batterier Sitér dette innlegget Link to post
Anderre Svart 1.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2021 Tidenes mest utfyllende svar! - Tusen takk, Ingar Sitér dette innlegget Hjemmehavn i Farsund Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.