Jump to content

Edit History

Gudrun

Gudrun

Som flere skriver her er ikke dette en stor støpejobb. Men heller en "større" slipejobb. Dette for å være helt sikker på at alt som er løst/skadet og fuktig er fjernet så du er nede på "hel ved".

Du trenger skikkelig heft der du skal støpe nytt så topcoaten må vekk.

 

Øverste bildet viser sprekken fortsetter på baksiden og der kan du bli lurt hvis ikke du kommer skikkelig til med sliping og tørk.

I motsatt fall kan du riksikere sprekken bare fortsetter å utvide seg på nytt i all stillhet etter båten er tatt i bruk.

 

 

Siden du er lite familiær med plastring kan kanskje denne være noe å ha i lest:

 

https://www.batmagasinet.no/allerbm-bm-bladarkiv-batbransjen/amble-secondary-bonding---stop-pa-stop/671405

 

 

 

 

  

Gudrun

Gudrun

Som flere skriver her er ikke dette en stor støpejobb. Men heller en "større" slipejobb. Dette for å være helt sikker på at alt som er løst/skadet og fuktig er fjernet så du er nede på "hel ved".

Du trenger skikkelig heft der du skal støpe nytt så topcoaten må vekk.

 

Øverste bildet viser sprekken fortsetter på baksiden og der kan du bli lurt hvis ikke du kommer skikkelig til med sliping og tørk.

I motsatt fall kan du riksikere sprekken bare fortsetter å utvide seg på nytt i all stillhet etter båten er tatt i bruk.

 

 

 

 

 

 

 

  

Gudrun

Gudrun

Som flere skriver her er ikke dette en stor støpejobb. Men heller en "større" slipejobb. Dette for å være helt sikker på at alt som er løst/skadet og fuktig er fjernet så du er nede på "hel ved".

Du trenger skikkelig heft der du skal støpe nytt så topcoaten må vekk.

 

Øverste bildet viser sprekken fortsetter på baksiden og der kan du bli lurt hvis ikke du kommer skikkelig til med sliping og tørk.

Du kan riksikere sprekken bare fortsetter å utvide seg i all stillhet etter båten er tatt i bruk.

 

 

 

 

 

 

 

  



×
×
  • Create New...