Gabi Startet 1.April.2021 Del på Facebook Startet 1.April.2021 Jeg har en Anchorlift Barracuda vinsj akter, men ikke noe håndtak. Så får ikke demontert for service. Noen som har et slikt til overs? Se bilde nedenfor nr 22. Jeg har også en Quick Genius vinsj i bauen som jeg heller ikke har håndtak til for å løsne for service. Noen som har et slikt også? Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 1.April.2021 Del på Facebook Svart 1.April.2021 Bestilte til min fra seatronic, vinsjhåndtak fra Biltema passer også Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 18.April.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2021 Takk for svar og hjelp! Jeg bestilte Quick vinsjehåndtak fra Seatronic og selv om den ikke passet 100% til Anchorlift vinsjen så satt det ikke så hardt heldigvis så fikk løsnet den også. Så da ble det service på Anchorlift vinsjen akter og snart følger Quick vinsjen i bauen etter! Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 18.April.2021 Del på Facebook Svart 18.April.2021 Dette "stjerne-sporet" er stort sett standard på alle vinsjer, manuelle justeringer på el-vinsjer, uavhengig av fabrikat. Så du kan gjerne kjøpe det billigste som passer til det du skal bruke den til. I en seilbåt brukes vinsjhåndtak med dette sporet overalt i båten, helt merkeuavhengig. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 18.April.2021 Del på Facebook Svart 18.April.2021 Jeg har et slikt tror jeg. Til en quick vinsj som ikke er i bruk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.