Jump to content

Edit History

Schjell

Schjell

Har lyst på Verado, men det er vanskelig å avskrive noe så slitesterkt som Yamahaen selv om den er veldig "kjedelig". 

Med dobbeltmotor så antar jeg at det er mulig å få en joystick for å vri båten uavhengig av motormerke. Lett, lang båt med mye vind er sikkert no herk vil jeg anta. Har en 21 foter idag. 

NB: Suzuki er sikkert bra greier, men er ikke på radaren min. Etter at Evinrude forsvant så står det mellom Yamaha og Mercury. André merker som Honda, Suzuki (og Tohatsu?) har jeg egentlig sett veldig lite av på sjøen i forhold til de tre "store". 

Schjell

Schjell

Har lyst på Verado, men det er vanskelig å avskrive noe så slitesterkt som Yamahaen selv om den er veldig "kjedelig". 

Med dobbeltmotor så antar jeg at det er mulig å få en joystick for å vri båten uavhengig av motormerke. Lett, lang båt med mye vind er sikkert no herk vil jeg anta. Har en 21 foter idag. 

NB: Suzuki er sikkert bra greier, men er ikke på radaren min selv om det sikkert er bra greier. Etter at Evinrude forsvant så står det mellom Yamaha og Mercury. 

• Create New...