Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Sørlandet2 skrev 53 minutter siden:

Kikker en på Finn så syns jeg det ligger mange delemotorer fra Yamaha fra nyere dato. Er det tegn på at den supre kvaliteten på Yamaha fra 80-tallet har endret seg? 

Det er nok et tegn på at Yamaha har vært det mest solgte merket, iallefall i mange områder av landet. 

Og at kvaliteten egentlig ikke er så veldig langt over snittet. Sjøvannskjølte motorer har uansett visse begrensninger i levetid hvis de ikke blir tatt godt vare på.

Og det er jo fortsatt mange motorer som drukner.... 

Teerex

Teerex

Sørlandet2 skrev 52 minutter siden:

Kikker en på Finn så syns jeg det ligger mange delemotorer fra Yamaha fra nyere dato. Er det tegn på at den supre kvaliteten på Yamaha fra 80-tallet har endret seg? 

Det er nok et tegn på at Yamaha har vært det mest solgte merket, iallefall i mange områder av landet. 

Og at kvaliteten egentlig ikke er så veldig langt over snittet. Sjøvannskjølte motore har uansett visse begrensninger i levetid hvis de ikke blir tatt godt vare på.

Og det er jo fortsatt mange motorer drukner.... 

Teerex

Teerex

Sørlandet2 skrev 50 minutter siden:

Det er nok et tegn på at Yamaha har vært den mest solgte motoren, iallefall i mange områder av landet. 

Og at kvaliteten egentlig ikke er så veldig langt over snittet. Sjøvannskjølte motore har uansett visse begrensninger i levetid hvis de ikke blir tatt godt vare på.

Og det er jo fortsatt mange motorer drukner.... 

• Create New...