Jump to content

Kan man spore opp tidligere eiere av en båt?

larole

Recommended Posts

Eika skrev 34 minutter siden:

Det kan man uansett åssen nr som er på den, på den ene båten min er nr fresa 1-2mm inn i gelcoat'n og mala sort. Det er bare å slipe litt, legge på ny gelcoat, slipe og polere, så kan man ikke se at det har vært ett reg nr der 

Blir repeat...men ok...

Hvor lenge kan du kjøre rundt med en uregistrert bil...? 

Det handler ikke om hvor vanskelig det er å fjerne et skilt...

Men hvor ubrukelig en båt blir uten et synlig nr...

Ida Marie III skrev 47 minutter siden:

Blir repeat...men ok...

Hvor lenge kan du kjøre rundt med en uregistrert bil...? 

Det handler ikke om hvor vanskelig det er å fjerne et skilt...

Men hvor ubrukelig en båt blir uten et synlig nr...

Ganske lenge, kamerat har kjørt med en ureg bil i de 5-6årene jeg har kjent han. Men det er forskjell på en øy og på fastlandet. Men hvor vannskligt er det å skaffe ett skilt med falsk reg nr ? Tar 10min på nettet og 4dager med venting på posten 

Og ett stygt regnr skilt ala bil, det vil ikke jeg ha på noen av båtene mine. Jeg legger heller inn en startsperre, sånn at det ikke skal være så enkelt å stjæle båtene mine, da må tyvene ha med seg egene kabelstokker og bruke tid på å montere den

Men egentlig så trur jeg ikke det er så mange som kjører rundt i stjålne båter, vil anta at de fleste blir ribba for motor/deler, så sekt, gravd ned, brent, kappa i småbiter. Har kjøpt ett par båter av forsikringsselskaper og har fått høre noen drøye historier 

Skal også sies at jeg bor en plass med det jeg vi si er meget mange båttyverier hvert år, så det mest effektive er å gjøre det ustjelbart. Tyvene gidder ikke å ro avgårde, så hvis ikke de får starta den så går de videre til neste båt 

Redigert av Guest (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...