TuffeBåt Startet 3.April.2021 Link til dette innlegget Startet 3.April.2021 Hei. Jeg har forsøkt å montere QL trimplan på min Ibiza 24. Når jeg skal starte systemet skjer det ingenting. Jeg gjør som manualen sier. 1. Slår på hovedstrømbryter, 2. holder inne opp og ned knapp samtidig som at jeg slår på tenningen. Da skjer det ingen ting, jeg holder knappene inne i over 10 sekunder uten at noe skjer. Alle lysdiodene lyser på panelet. Ingen feilmeldinger. interceptorene burde kalibrere, men det skjer ikke. Har prøvd mange ganger. Er det noen som har noe tips å komme meg?? Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 4.April.2021 Link til dette innlegget Svart 4.April.2021 (redigert) Det åpenbare tipset er selvfølgelig at du får en uavhengig tredjepart til å gå en ekstra runde over alle tilkoblinger. Får den både styrestrøm og arbeidsstrøm? Styrestrøm fra tenningen har den nok om lysdiodene lyser, men hva med strøm til fordelingsboksen? Noe annet tips er vanskelig å gi... Redigert 4.April.2021 av X10an (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.