Jump to content

Edit History

Familiesnekke

Familiesnekke

Jeg hadde tilsvarende utfordring i vår båt. Jeg vasket med 50/50 klor/vann for å drepe mugg/sopp, og så etter tørk penslet jeg på med Boracol. Så grunnet jeg Vinyl Primer og malte med Jotun Shipolin. Jeg kjørte også noen runder med Ozon-generator.

Se denne tråden:

Jeg hadde også en tråd om behandling av nye plater; der står det også noen tips:

Familiesnekke

Familiesnekke

Jeg hadde tilsvarende utfordring i vår båt. Jeg vasket med 50/50 klor/vann for å drepe mugg/sopp, og så etter tørk penslet jeg på med Boracol. Så grunnet jeg Vinyl Primer og malte med Jotun Shipolin. Se denne tråden:

Jeg hadde også en tråd om behandling av nye plater; der står det også noen tips:

Familiesnekke

Familiesnekke

Jeg hadde tilsvarende utfordring i vår båt. Jeg vasket med 50/50 klor/vann for å drepe mugg/sopp, og så etter tørk penslet jeg på med Boracol. Så grunnet jeg Vinyl Primer og malte med Jotun Shipolin. 

Jeg hadde en tråd om behandling av nye plater; der står det også noen tips:

Familiesnekke

Familiesnekke

Jeg hadde tilsvarende utfordring i vår båt. Jeg vasket med 50/50 klor/vann for å drepe mugg/sopp, og så etter tørk penslet jeg på med Boracol. Så grunnet jeg og malte med Jotun Shipolin. 

• Create New...