Halco Kværnmo Startet 4.April.2021 Link til dette innlegget Startet 4.April.2021 Den blåser varmt kun når det er flere minus ute. Stiller på fult 32, men om det er 3-4 pluss ute så blåser den kun kald luft. I starten på båtferien sist sommer så virket det greit de 2 første dagene, så ble det bare kald luft. Sli var det utover sensommeren og høsten også. Men da jeg brukte båten i vinter ved 10 minusgrader, da varmet den hele tiden. Helt til en dag jeg var ute med 3-4 minusgrader, da begynte den etter en tid å blåse kaldt igjen. Nå med noen få plussgrader er det nesten bare kald luft igjen. Den har 801 digitalmodulator, kan det være en føler som tuller? Sitér dette innlegget Link to post
Koffie Svart 4.April.2021 Link til dette innlegget Svart 4.April.2021 (redigert) Har du mulighet å lese feilkoder? edit: het er linken til Edith: https://www.eberspaecher.com/en/products/fuel-operated-heaters/dealers/download-diagnosis-edith-software Redigert 4.April.2021 av Koffie (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 4.April.2021 Link til dette innlegget Svart 4.April.2021 Virker utifra forklaring som defekt romtempsensor siden den virker ved kuldegrader koble fra remsensor og mål med ohmmeter ,jeg har en ny som jeg kan måle riktig verdi på og gi deg beskjed Sitér dette innlegget Link to post
4l64tro55 Svart 4.April.2021 Link til dette innlegget Svart 4.April.2021 (redigert) Med 801-kontrolleren får man vel opp feilkoder ved å holde inne varmeknappen i noen sekunder. I den modusen sletter man feilkoder ved å holde begge piltastene i noen sekunder. Redigert 4.April.2021 av 4l64tro55 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.