Jump to content

Edit History

Vestlandssong

Vestlandssong

Kanskje litt på sida dette, sidan eg ikkje har erfaring med Ice. Men hvis du er interessert i å sjekke ut andre alternativer så vil eg anbefale Telenor Next. Mobilabonnement med uendelig data til 549,- pr mnd. Ein deler då nettet frå telefonen med alle enheter om bord. Eg testa dette ut i påsken og det fungerer suverent. Fantastisk dekning (vanlig Telenor mobilnett) og det kreves ingen ekstrautstyr, og det er ingen bindingstid. Har ein behov for å gjere wifien uavhengig av telefonen kan ein kjøpe ein trådløs router og bestille tvilling-sim. Eg opplever denne løysinga som både betre og rimeligere enn Ice, som eg også vurderte. 

Vestlandssong

Vestlandssong

Kanskje litt på sida dette, sidan eg ikkje har erfaring med Ice. Men hvis du er interessert i å sjekke ut andre alternativer så vil eg anbefale Telenor Next. Mobilabonnement med uendelig data til 549,- pr mnd. Ein deler då nettet frå telefonen med alle enheter om bord. Eg testa dette ut i påsken og det fungerer suverent. Fantastisk dekning og det kreves ingen ekstrautstyr, og det er ingen bindingstid. Har ein behov for å gjere wifien uavhengig av telefonen kan ein kjøpe ein trådløs router og bestille tvilling-sim. Eg opplever denne løysinga som både betre og rimeligere enn Ice, som eg også vurderte. 

• Create New...