Jump to content

Edit History

dude

dude

Roger jo skrev 41 minutter siden:

Mulig kystvakta og NRK ikke har fått det med seg

Det står faktisk i samme artikkelen som du klippet ifraom du leser litt lenger ned..

Ellers kan det jo hende de ikke vil slepe båten bakover, og at de vil ha på en sleper i baugen? det virker fornuftig på meg som ikke kan slikt i det hele tatt. da stemmer jo begge sitatene. Stoler mer på et utsagn fra skipperen på slepebåten enn en journalist gjør jeg også.

Ellers kan man ta det Nrk skriver med litt humor, og klyper med salt. De nevner blant annet hundrevis av kubikk med råolje. da betyr vel det kanskje at de har et raffineri ombord også? eller at de mener tungolje kanskje? 

dude

dude

Roger jo skrev 16 minutter siden:

Det står faktisk i samme artikkelen som du klippet ifraom du leser litt lenger ned..

Ellers kan det jo hende de ikke vil slepe båten bakover, og at de vil ha på en sleper i baugen? det virker fornuftig på meg som ikke kan slikt i det hele tatt. da stemmer jo begge sitatene. Stoler mer på et utsagn fra skipperen på slepebåten enn en journalist gjør jeg også.

Ellers kan man ta det Nrk skriver med litt humor, og klyper med salt. De nevner blant annet hundrevis av kubikk med råolje. da betyr vel det kanskje at de har et rafinneri ombord også? eller at de mener tungolje kanskje? 

dude

dude

Roger jo skrev 12 minutter siden:

Ellers kan det jo hende de ikke vil slepe båten bakover, og at de vil ha på en sleper i baugen? det virker fornuftig på meg som ikke kan slikt i det hele tatt.

Ellers skal man ta det Nrk skriver med litt humor, og klyper med salt. De nevner blant annet hundrevis av kubikk med råolje. da betyr vel det kanskje at de har et rafinneri ombord også? eller at de mener tungolje kanskje? 

• Create New...