Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Sikkert - men det blir problematisk å gjennomføre noesomhelst hvis det er et statlig organ som dikterer hele greia. Bergingsfolka til Smit er avhenging av helikoptertransport. Smit har båter på plass. Kystverket kuker hele greia til da de faktisk opererer som koordinator under hele operasjonen og nedlegger veto mot helikoptersenk (ingen innrømmelser enda - min antagelse). Så har vi da enda et område som ikke kan fag, men som er flinke på kultur.

Solseng

Solseng

Sikkert - men det blir problematisk å gjennomføre noesomhelst hvis det er et statlig organ som dikterer hele greia. Bergingsfolka til Smit er avhenging av helikoptertransport. Smit har båter på plass. Kystverket kuker hele greia til da de faktisk opererer som koordinator under hele operasjonen og nedlegger veto mot helikoptersenk (ingen innrømmelser enda - min antagelse). Så har vi da enda et område som ikke kan fag, men er flinke på kultur.

Solseng

Solseng

Sikkert - men det blir problematisk å gjennomføre noesomhelst hvis det er et statlig organ som dikterer hele greia. Bergingsfolka til Smit er avhenging av helikoptertransport. Smit har båter på plass. Kystverket kuker hele greia til da de faktisk opererer som koordinator under hele operasjonen og nedlegger veto mot helikoptersenk (ingen innrømmelser enda - min antagelse). Så har vi da enda et område om ikke kan fag, men er flinke på kultur.

Solseng

Solseng

Sikkert - men det blir problematisk å gjennomføre noesomhelst hvis det er et statlig organ som dikterer hele greia. Bergingsfolka til Smit er avhenging av helikoptertransport. Smit har båter på plass. Kystverket kuker hele greia til da de faktisk opererer som koordinator under hele operasjonen og nedlegger veto mot helikoptersenk (ingen innrømmelser enda - min antagelse).

Solseng

Solseng

Sikkert - men det blir problematisk å gjennomføre noesomhelst hvis det er et statlig organ som dikterer hele greia. Bergingsfolka til Smit er avhenging av helikoptertransport. Smit har båter på plass. Kystverket kuker hele greia til da de faktisk opererer som koordinator under hele operasjonen.

• Create New...