Jump to content

Edit History

nie

nie

bellen skrev 27 minutter siden:

Var det ikke slik at det var rederiet selv som stod for redningsaksjonen (og medfølgende risiko) helt til staten tok over og valgte å gjennomføre operasjonen? 

Jeg tror det ligger mye oppunder bordet her, som vi aldri vil få høre noe om, og jeg tipper det meste handler om økonomi. 

Det fremgår vel av BT-artikkelen at det var Kystverket som tok beslutningene om å la være å handle gjennom dagen grunnet (Kystverkets) "....egne risikovurderinger". 

Smits-gjengen, som faktisk skulle utføre bordingen, fikk ikke være med i helikopteret ut til havaristen for å gjøre sin egen vurdering av forholdene?

nie

nie

bellen skrev 25 minutter siden:

Var det ikke slik at det var rederiet selv som stod for redningsaksjonen (og medfølgende risiko) helt til staten tok over og valgte å gjennomføre operasjonen? 

Jeg tror det ligger mye oppunder bordet her, som vi aldri vil få høre noe om, og jeg tipper det meste handler om økonomi. 

Det fremgår vel av BT-artikkelen at det var Kystverket som tok beslutningene om å la være å handle gjennom dagen grunnet (Kystverkets) "....egne risikovurderinger". 

Smits-gjengen, som faktisk skulle utføre boringen, fikk ikke være med i helikopteret ut til havaristen for å gjøre sin egen vurdering av forholdene?

nie

nie

bellen skrev 12 minutter siden:

• Create New...