Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Riktig. Normand Drott og BB Ocean var chartret av Smit Salvage. Men de fikk ikke helikopter. Omtrent så enkelt kan operajonen beskrives. For å gjøre historien komplett, så klarer Kystverket å kommunisere at alt gikk så mye bedre når de fikk overta med sin "statlige aksjon". Nå med Smit-personellet som hovedaktør  - 45min, og Eemslift Hendrika er under slep.

Hele Kystverk-gjengen bør øverføres til NAV. Samme går for pressen/journalistene ( unntatt BT): En flokk idioter som videreserverer det de får servert uten noen som helst form for kritisk blikk eller en lavmålsgrad av forståelse...

Solseng

Solseng

Riktig. Normand Drott og BB Ocean var chartret av Smit Salvage. Men de fikk ikke helikopter. Omtrent så enkelt kan operajonen beskrives. For å gjøre historien komplett, så klarer Kystverket å kommunisere at alt gikk så mye bedre når de fikk overta med sin "statlige aksjon". Nå med Smit-personellet som hovedaktør  - 45min, og Eemslift Hendrika er under slep.

Hele Kystverk-gjengen bør øverføres til NAV. Samme går for pressen/journalistene ( unntatt BT): En flokk idioter som videreserverer det de får servert uten noen som helst form for kritisk blikk.

Solseng

Solseng

Hele Kystverk-gjengen bør øverføres til NAV. Samme går for pressen/journalistene ( unntatt BT): En flokk idioter som videreserverer det de får servert uten noen som helst form for kritik blikk.

Solseng

Solseng

Hele Kystverk-gjengen bør øverføres til NAV.

Solseng

Solseng

Hele gjengen bør øverføres til NAV.

Solseng

Solseng

Riktig. Normand Drott og BB Ocean var chartret av Smit Salvage. Men de fikk ikke helikopter. Omtrent så enkelt kan operajonen beskrives. For å gjøre historien komplett, så klarer Kystverket å kommunisere at alt gikk så mye bedre når de fikk overta med sin "statlige aksjon".

Solseng

Solseng

Riktig. Norman Drott og BB Ocean var chartret av Smit Salvage. Men de fikk ikke helikopter. Omtrent så enkelt kan operajonen beskrives. For å gjøre historien komplett, så klarer Kystverket å kommunisere at alt gikk så mye bedre når de fikk overta med sin "statlige aksjon".

Solseng

Solseng

Riktig. Normand Drott og BB Ocean var chartret av Smit Salvage. Men de fikk ikke helikopter. Omtrent så enkelt kan operajonen beskrives. For å gjøre historien komplett, så klarer Kystverket å kommunisere at alt gikk så mye bedre når de fikk overta med sin "statlige aksjon".

Solseng

Solseng

Riktig. Normand Drott og BB Ocean var chartret av Smit Salvage. Men de fikk ikke helikopter. Omtrent så enkelt kan operajonen beskrives.

• Create New...